Project Description

ZEEMAN, zo eenvoudig kan het zijn

Zeeman is goed in het eenvoudig maken van dingen. Dat is de basis voor de nieuwe positionering en het merkthema. In de campagne laten we Zeeman zien als onderdeel van het dagelijks leven. Goede producten voor de laagst mogelijke prijs én op een verantwoorde manier gemaakt. We laten het nuchtere, eerlijke karakter van het merk zien en maken van Zeeman een storytelling brand. Zo overtuigen we nieuwe klanten. Zo eenvoudig kan het zijn.

Over Persuade

Persuade Brand Interaction is een full service communicatiebureau in Den Bosch dat inmiddels 14 medewerkers heeft. Persuade gebruikt relevantie als maatstaf voor sterke merken:

Be relevant

We horen en zien alleen nog wat wij relevant vinden. En kiezen onze eigen weg binnen alle cross mediale kanalen. Juist daarom geloven wij in de kracht van sterke merken. Een sterk merk geeft richting en houdt alles bij elkaar. Zodat alle contactmomenten bij elkaar optellen. Op elk moment in de customer journey.
Bij Persuade stoppen we niet bij het creëren van een aantrekkelijk, vitaal merk met een helder verhaal. Wij werken naar resultaat. En zoeken hierbij steeds de juiste balans tussen push en pull. We maken connecties met klanten. We brengen ze in beweging. Maar we vangen ze ook op. En gaan de conversatie aan. Met relevante content die mensen raakt op het juiste moment. Zodat u duurzame relaties met uw klanten kunt aangaan.