Project Description

Hoe helpt marketing om met medewerkers te communiceren? Dat hoor je tijdens de aankomende CC-03 bijeenkomst op 21 september!

Iedere organisatie vindt zijn medewerkers belangrijk. Communicatie met die medewerkers staat hoog op de agenda. Toch bereikt een groot deel van de interne boodschappen de medewerkers niet. Mails verdwijnen ongeopend in de prullenbak en berichten staan ongelezen op intranet.
Niet goed geïnformeerd personeel is een groot probleem.

Om dit probleem op te lossen moeten organisaties in de komende jaren hun manier van communiceren met medewerkers veranderen om personeel te blijven boeien en daardoor te behouden. Medewerkermarketing is de oplossing. Karel Zwaan vertelt erover.

Hij is oprichter en eigenaar van Merkster BV. Merkster promoot Medewerkermarketing en helpt organisaties met de implementatie. Karel werkte onder meer voor EY en Van Lanschot Kempen als directeur corporate communicatie en directeur marketing. Sinds dit jaar heeft hij zijn eigen bureau. Daarnaast geeft hij les als docent bij SRM voor de verschillende NIMA programma’s (A, B, C) en is hij docent in de Communicatie B en C-opleiding. Ten slotte is hij de presentator van de succesvolle podcast Marketing Break van NIMA en SRM.